Kalite Politikamız

Rensa Enerji; yenilikçi bir anlayışla günceli takip ederek kendini sürekli geliştiren, aldığı kararları hemen hayata geçiren, sistemli yapısıyla çabuk organize olabilen ve sorunlara profesyonelce yaklaşabilen, tedarikçilerine ve müşterilerine karşı iş ahlakının gerektirdiği tutum ve davranışlardan şaşmayan, anlaşılır ve anlayışlı firma yapısı ile uluslararası standartlarda hizmet verir.

  • Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en hızlı hizmet ve kaliteli ürünler ile karşılayarak müşteri memnuniyetinin en üst seviyede olmasını sağlamak,
  • Gelişen teknoloji ve ürün standartlarını sürekli izleyerek, müşterilerimizin şu anki ve gelecekteki beklentileri doğrultusunda üstün kalite ve hizmet güvenilirliğini sunmak,
  • Düzenlenen eğitimler ile çalışanların sürekli olarak bilgilerini tazelemek,
  • Şeffaf yönetim ilkesi doğrultusunda bilgi, sorumluluk paylaşımı ile yetkilendirilmiş takım ruhunu sürekli zinde tutmak amaçlarımızdır.

Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız. Müşterilerimizden şikâyet aldığımız durumda her şikâyeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikâyet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.

İstekleri ele alma süreci politika ve hedefleri oluşturulurken yasal ve mevzuata dayalı şartlara, müşteri beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alarak ilerleriz.

Rensa Enerji Bilişim A.Ş.